sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Muotia McQueenin tapaan

 
No hei kaikille, jotka tämän postingin lukevat :)
Mää oon Eeva-Kaisa, kutsukaa nimellä E-K.

 
Mulla on kaksi marsua, Idefix ja Kasimir :)
 
Mä harrastan discoa (tanssi) ja koneella olemista. Sims 3 on mulle rakas asia (kuten myös sims 2) ja gosupermodelista mut löytää nimellä Misteliruusu, joka on mun "nicci" aika monessa paikassa :--)
 
Mun popin kuningatar on LADY GAGA. ettäs tiedätte.
 
 
Mut nyt toi otsikko varmaan kiinnostaa? Eli etsin vähän kuvia oikeasta catwalkmuodista!
 




 
Nämä kaikki oli siis ihanan (mutta edesmenneen) Alexander McQueenin uusimmasta muotinäytöksestä poimittuja :) Mun mielestä kaikki ihanan elegantteja ja jotenkin nerokkaita.
 
Mitä mieltä ootte asuista? Mikä oli lemppari?
 
Meen tässä tänään Keuruulle, joten kuvailen sieltä varmaan ihan luontoa ja muuta vastaavaa. Sitten mä esittelen mun vaatekaappia ja olis yks tuunausohje tulossa myös mun suunnalta ;)
 
Muodikkain terveisin,
E-K ja marsut
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti